صفر تا صد راه اندازی سامانه آنلاین با آرمان پردازان نوژن

به گزارش تنها پیامک، فرایند قیمت گذاری در فرایند آنلاین سازی کسب وکارها در مجموعه نوژن، یک فرایند کامل است که شامل طراحی کامل، پشتیبانی، طراحی هویت بصری، پیاده سازی کامل و گنجاندن شرایطی برای گسترش پذیری محصول می گردد.

صفر تا صد راه اندازی سامانه آنلاین با آرمان پردازان نوژن

شرکت نرم افزاری آرمان پردازان نوژن که در زمینه طراحی و ساخت وب سایت و اپلیکشن موبایل و پلتفرم های کسب وکار فعالیت می نماید، با قرار دریافت در کنار کسب وکارها، فرایند آنلاین سازی آنها را به صورت یکپارچه بر عهده گرفته و از صفر تا صد طراحی سامانه آنلاین یکپارچه و جامع را انجام می دهد. لزوم شفافیت، تعهد، پشتیبانی از پروژه نرم افزاری، توسعه پذیری محصول و کیفیت یک سامانه آنلاین، از مهم ترین نکاتی است که در انتخاب یک شرکت نرم افزاری باید به آنها توجه کرد و تیم نوژن نیز با نشان دادن سابقه خوبی که دارد، به عنوان یک شرکت پشتیبان که در تمام مراحل ایجاد سامانه آنلاین و حتی پس از آن در کنار مشتریان خود حضور دارد، در این گروه از شرکت ها قرار می گیرد.

لزوم یک شرکت نر م افزاری

در دنیایی که هر روز بیشتر از قبل به سمت فضای آنلاین حرکت می نماید، بیشتر کسب وکارهای فیزیکی نیز به سوی یاری دریافت از شرکت های نرم افزاری پیش می فرایند. در این میان، خصوصا در شرایطی که ویروس کرونا برای اقتصاد جهانی رقم زده است، داشتن یک کسب وکار آنلاین بیش از پیش ضروری به نظر می رسد؛ بنابراین شرکت های کنونی، چه آنهایی که به صورت سنتی فعالیت می نمایند و چه آنهایی که در فضای آنلاین کار خود را شروع نموده اند، باید فعالیت خود را در قالب یک شرکت نرم افزاری ادامه دهند و بر همین اساس، انتخاب درست شرکت هایی که در حوزه سامانه آنلاین فعال هستند، بسیار اهمیت دارد؛ چراکه فرایند توسعه نرم افزاری شرکت، از طراحی سایت گرفته تا اپلیکیشن های موبایلی، باید در یک چشم انداز طولانی مدت و درست شکل بگیرند تا یک کسب وکار بتواند در بازارهای آنلاین به مشتریان خود دست پیدا کند.

شکی نیست که در انتخاب یک شرکت نرم افزاری باید فاکتورهایی را در نظر بگیریم تا فرایند راه اندازی یک سامانه آنلاین به درستی صورت پذیرد. در گام نخست باید به کیفیت شرکت مورد نظر توجه داشته باشید که این نکته را می توان از نمونه کارهای قوی آنها استنباط کرد؛ از سوی دیگر، داشتن قیمت های شفاف، رضایت مشتریان، پشتیبانی قوی و مزیتی که شرکت مذکور بتواند برای یک کسب وکار رقم بزند، از دیگر شاخصه های انتخاب یک شرکت نر م افزاری مناسب است.

مجموعه نوژن، در قالب یک شرکت نرم افزاری که صفر تا صد فرایند آنلاین کردن کسب وکارها را برعهده می گیرد، می تواند از گزینه های مناسب در فرایند انتخاب یک شرکت پشتیبان نرم افزاری به شمار رود. مهم ترین نکته در این شرکت، شفافیت با مشتریان است، به این صورت که مشتریان در مقام دوستان شرکت هستد و گروه نوژن از همان شروع طراحی سامانه آنلاین تا فرایند لانچ، پشتیبانی و بعد از آن در فاز گسترش پذیری، در کنار کسب و کار بوده و حمایت لازم را به عمل می آورد.

در انتخاب یک شرکت نرم افزاری باید فاکتورهایی مانند تعهد، تخصص، توانمندی تیم فنی و توجه به جزئیات خواسته های تلویحی مشتریان و آینده نگری در آنالیز پروژه را در نظر گرفت و این نکات در مجموعه نوژن رعایت می شوند. به عنوان مثال ممکن است مشتریان این مجموعه خواسته هایی داشته باشند که خودشان از وجود آن احتیاجها بی خبر باشند، اما تیم مشاوره نوژن که بازار را به خوبی می شناسد، مشتریان را نسبت به احتیاجهای واقعی شان مطلع می نماید. مجموعه نوژن با دلسوزی که نسبت به کسب وکارها دارد، سعی می نماید در شرایط مالی کنونی در کنار آنها قرار بگیرد تا هزینه های شان در راه درستی صرف شده و به هدر نرود.

اهمیت فرایند پشتیبانی یک شرکت نرم افزاری

بعد از انتخاب درست و مناسب یک شرکت نرم افزاری جهت طراحی وب سایت و اپلیکیشن، مهم ترین نکته ای که باید مورد توجه قرار بگیرد، فرایند پشتیبانی نرم افزاری است. فرایند پشتیبانی نیز با توجه به خدماتی که هر شرکت نرم افزاری ارائه می دهد، متفاوت است؛ اما متأسفانه بعضی از کسب وکارها به دلیل هزینه اضافی که در پی دارد، از آن غافل می شوند. این در حالی است که یکی از مهم ترین مراحل راه اندازی و حفظ یک کسب وکار آنلاین، فرایند پشتیبانی است. در واقع اتمام یک پروژه نرم افزاری به معنای اتمام تمام فرایندهای آنلاین سازی یک کسب وکار نیست و فاز پشتیبانی یکی از نکات مهم در بهبود رویکرد آنلاین مشاغل به شمار می رود.

در شرکت نرم افزاری نوژن، پشتیبانی، مسئله بسیار قابل توجهی است و تاکید بر روی قرارداد پشتیبانی صورت می گیرد. نوژن این اعتقاد را دارد که هر سامانه آنلاین برای بقا (از نظر نرم افزاری) احتیاجمند پشتیبانی همیشگی است، مانند ماشینی که احتیاجمند سرویس های دوره ای است. علاوه بر بحث پشتیبانی و عیب یابی از پروژه ها، فاکتور مهم گسترش پذیری در آینده محصول نیز مطرح است. بر همین اساس در شرکت نوژن، با توجه به فازبندی قراردادها، کارفرما در تمامی مراحل طراحی و توسعه پلتفرم کسب و کار، اپلیکیشن موبایل و سایت حضور دارد و با مطلعی از فرایند طراحی و ساخت و همچنین رصد کردن فرایند پیشرفت آن، تمامی تغییرات لازم را حین توسعه انجام می دهد. همچنین این مجموعه با در نظر دریافت احتیاجها و خواسته هایی که ممکن است در آینده برای یک پروژه ایجاد شوند، سامانه آنلاین مورد نظر را با زیرساخت های مناسب تحویل مشتریان خود می دهد.

کیفیت را فدای قیمت نکنیم!

هزینه ساخت اپلیکیشن و طراحی سایت در بازار بسیار متفاوت است، به طوری که اگر سری به چند شرکت نرم افزاری بزنید، می بینید که این هزینه ها از 500 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در نوسان هستند. مطمئنا قیمتی که برای طراحی و ساخت یک سایت یا اپلیکیشن ارائه می گردد، با در نظر دریافت فاکتورهای متعددی باید صورت بگیرد که مهم ترین آنها مسائلی مانند در نظر دریافت ویژگی های مورد احتیاج مخاطب، ارائه خدمات پشتیبانی مورد احتیاج، آنالیز نمونه کارهای قبلی و مزیت هایی است که برای یک کسب وکار ایجاد می نمایند. به طور کلی در بازار با دو رنج قیمت روبرو می شویم، یکی قیمت های پایین تر مثل 500 هزار تومان که اغلب این قیمت ها از سوی اپ سازها پیشنهاد می شوند. اما کاری که این اپ سازها ارائه می دهند خیلی عمومی و مشابه بوده و واقعا کارایی چندانی ندارند و مشتری نیز بعد از گذشت چند سال با مشکل روبرو می گردد. در مقابل شرکت های دیگری نیز وجود دارند که رنج قیمتی بالاتری دارند، اما خدمات کامل تری را پیشنهاد می دهند.

فرایند قیمت گذاری در فرایند آنلاین سازی کسب وکارها در مجموعه نوژن، یک فرایند گسترده است که شامل توسعه و پیاده سازی سامانه آنلاین، هوشمند سازی، پشتیبانی، طراحی هویت بصری، و گنجاندن شرایطی برای گسترش پذیری محصول می گردد. در واقع باید این نکته را در نظر بگیریم که هیچ ارزانی بی علت نبوده و کیفیت محصول نرم افزاری که کسب و کار وابسته آن است نباید در راه قیمت کمتر فدا گردد. طراحی سامانه آنلاین باید به صورتی انجام گردد که اپلیکیشن، وب سایت و پلتفرم کسب و کار تاب شرایط آینده را داشته باشد، این شرایط شامل تغییر زیرساخت سرور، افزایش کاربران، سرعت ترافیک ورودی و همچنین تغییر فرایند های کسب و کار و احتیاج گسترش مجموعه می باشد.

گسترش پذیری محصول

یکی از مهم ترین نکاتی که شرکت های نرم افزاری باید به آن توجه داشته باشند، در نظر دریافت احتیاجهای آینده کسب وکارها در فرایند توسعه سامانه آنلاین است. احتیاج بازارهای امروزی ماهیت ایستا ندارند و دائما در حال تغییر هستند، به همین دلیل نیز در طراحی بیزینس مدل یک کسب وکار باید تغییرات آینده را مد نظر قرار داد و سامانه را طراحی کرد که قابلیت انطباق با این شرایط ، گسترش پذیری و مقیاس پذیری را داشته باشد.

به همین دلیل، شرکت نرم افزاری نوژن، با در نظر دریافت احتیاجها و خواسته های مشتریان خود، پلتفرمی را برای آنها طراحی می نماید که قابلیت گسترش پذیری مطابق با احتیاجهای آینده کسب وکار را داشته باشد.

کارشناسان شرکت نرم افزاری نوژن و تیم فنی، به عنوان تیم مشاور در کنار کسب و کار قرار می گیرند و علاوه بر ارائه راهکاری برای پیاده سازی پیروز سامانه آنلاین، آینده سیستم را متصور می شوند.

به خصوص شرایط فعلی و پاندمی کرونا، معین کرد که کسب و کار ها باید توان تطبیق با رخداد های غیر قابل پیش بینی را داشته باشند. در صورت در نظر گرفته نشدن شرایط محتمل آینده در طراحی سیستم، طراحی مجدد و یا توسعه سامانه های پشتیبان در شرایط بحرانی برای کسب و کار ها هزینه زیادی دارد.

ارائه یک سامانه آنلاین یکپارچه از سوی تیم نوژن

فعالیت اصلی شرکت نرم افزاری نوژن طراحی اپلیکیشن موبایل، وب سایت و پلتفرم های کسب وکار است.

پروپوزال های نوژن برای مشتری ها به صورت انحصاری تهیه می شوند و تمرکز شرکت نرم افزاری نوژن در تمامی گام های جهت توسعه، ایجاد سامانه ای متمایز برای کارفرما است. نوژن اعتقاد دارد که کسب و کار ها برای پیروزیت و بقا در اکوسیستم پر رقابت امروزی، احتیاجمند منحصر به فرد بودن هستند. این ویژگی در صورتی که به خوبی احتیاج کاربران هدف را رفع کند و یا توانایی ایجاد تقاضای موثری در جامعه داشته باشد، در نهایت پیروزیت کسب و کار را تضمین می نماید. یکی از وظایف شرکت نوژن، ایجاد این تمایز در سامانه ای قدرتمند، هوشمند و پایدار برای کسب و کار است.

برای دریافت مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات بیشتر درزمینه دریافت خدمات نرم افزاری با کارشناسان نوژن به وسیله وب سایت و یا شماره تماس 02188510548 در ارتباط باشید.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1067

به "صفر تا صد راه اندازی سامانه آنلاین با آرمان پردازان نوژن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد راه اندازی سامانه آنلاین با آرمان پردازان نوژن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید