علیزاده: مطمئنم مدال برنز آسیا را در جاکارتا جبران خواهم کرد، انتظارم از خودم بیشتر بود، بعضی ها خیلی فراموشکار هستند

به گزارش تنها پیامک، دارنده نشان برنز مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا گفت: کار بسیار سختی را در بازی های آسیایی پیش رو دارم اما مطمئنم مدال برنز قهرمانی آسیا را در اندونزی جبران خواهم کرد.

علیزاده: مطمئنم مدال برنز آسیا را در جاکارتا جبران خواهم کرد، انتظارم از خودم بیشتر بود، بعضی ها خیلی فراموشکار هستند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

کیمیا علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا گفت: بعد از مسابقات قهرمانی دنیا که تیرماه سال گذشته برگزار گردید، مسابقات قهرمانی آسیا اولین حضور من در مسابقات بین المللی بود. خیلی انتظارم از خودم بیشتر بود اما آن چیزی که باید می شد، اتفاق نیفتاد.

وی تاکید نمود: انتظارت از من خیلی بالا است و همه انتظار دارد کیمیا در هر مسابقه ای حتما پیروز به کسب مدال گردد و خیلی ها هم فراموشکار هستند. تا به امروز در اکثر مسابقاتی که حضور داشتم با مدال بازگشتم اما بعد از این مسابقات با وجودی که خودم خیلی ناراحت بودم و از کسب مدال برنز آسیا اصلا راضی نبودم، خیلی ها عنوان کردند این نتیجه بسیار بد و ناامید کننده بوده است.

دارنده نشان برنز مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام توضیح داد: متاسفانه خاصیت بعضی ها اینگونه است که خیلی فراموشکار هستند. در ویتنام نیز به حریف خود در نیمه نهایی نباختم و مغلوب اشتباهات خودم شدم. اگر بخواهم بگویم که مدت ها از مسابقه دور بودم و آسیب دیدگی هایی نیز داشتم، بهانه خواهد بود. این مسائل شاید درصدی از دلایل باخت من باشد اما باز هم بهانه است، چرا که حریف ویتنامی تکواندوکار خوبی نبود که بخواهم مغلوب او شوم.

علیزاده در ادامه بیان نمود: متاسفانه در 2 ثانیه پایانی، بازی از دستم در رفت و مسابقه را واگذار کردم. در روز مسابقات نیز کلا از بازی اول روی پا نبودم و آن روز، روز من نبود. قطعا کوشش خواهم در صورتی که در مسابقات آینده عضو تیم ملی بودم و این توان را داشتم به مسابقات اعزام شوم، تمام اشتباهات خود را جبران کنم و تمرینات بیشتری داشته باشم.

وی اضافه نمود: اردوی مسابقات قهرمانی آسیا یک اردوی 2 ماه بود و بیشتر به جای تمرین به دنبال کارهای درمانی بودم. مجوز پزشکی حضور در این مسابقات را دریافت نموده بود و مسئله ای نیز نداشتم اما بیشتر به دنبال درمان بودم تا به این مسابقات برسم. برای بازی های آسیایی قصد دارم تمرینات بیشتری داشته باشم و در آن مسابقات بتوانم خودم باشم.

دارنده نشان برنز المپیک ریو در مورد اینکه در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی آسیا مانند مسابقات دنیای و المپیک ریو به مدال برنز دست یافته است، گفت: در اولین مسابقات کشوری خردسالان، نونهالان و حتی نوجوانان نیز برنز گرفته بودم و در مسابقات دنیای و المپیک نیز به مدال برنز دست یافته بودم. تنها یک برنز آسیا را کم داشتم که استارت خود برای کسب مدال طلای مسابقات آینده را بزنم.

علیزاده در مورد بازی های آسیایی اندونزی به خبرنگاران گفت: در بازی های آسیایی یک وزن بالاتر و در وزن 67- کیلوگرم بازی خواهم کرد و در مدت باقی مانده نیز کوشش خواهم کرد تا در این وزن بازی های آسیایی حضور داشته باشم. کار بسیار سختی را پیش رو دارم اما مطئنم این مدال برنز آسیا را در اندونزی جبران خواهم کرد و عملکرد بهتری از این مسابقات خواهم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 423

به "علیزاده: مطمئنم مدال برنز آسیا را در جاکارتا جبران خواهم کرد، انتظارم از خودم بیشتر بود، بعضی ها خیلی فراموشکار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: مطمئنم مدال برنز آسیا را در جاکارتا جبران خواهم کرد، انتظارم از خودم بیشتر بود، بعضی ها خیلی فراموشکار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید