فراخوان نمایشگاه منطقه ای دانشجویان دختر دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش تنها پیامک، دومین نمایشگاه منطقه ای توانمندی های دانشجویان دختر در زمینه مد و لباس و صنایع دستی در دانشگاه گیلان برگزار می گردد.

فراخوان نمایشگاه منطقه ای دانشجویان دختر دانشگاه گیلان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دومین نمایشگاه منطقه ای توانمندی های دانشجویان دختر در زمینه مد و لباس و صنایع دستی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان و با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد.

گفتنی است، علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه تا 20 مهر ماه فرصت ارسال آثار در قالب صنایع دستی: مصنوعات فلزی، سفالی، سنگی، شیشه ای، چوبی، پارچه ای، فرش، گلیم، گبه، تذهیب، نگار گری و...طراحی لباس: چادر، مانتو، پیراهن، شلوار، کت و دامن، لباس منزل، میهمانی، ورزشی، کیف، کفش، دوخت های سنتی: ترمه دوزی، سنگدوزی، پولک دوزی، گل دوزی و طراحی پارچه: با استفاده و الهام از طرح های سنتی دارند.

گفتنی است، دانشجویان دختر دانشگاه گیلان به منظور شرکت در این نمایشگاه می توانند فایل آثار خود را به همراه مشخصات (نام و نام خانوادگی / شماره همراه) به ایمیل [email protected] ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس کانون های فرهنگی و اجتماعی به شماره 09191851366 و یا دبیر کانون مهارت آموزی دانشگاه 09114815400 تماس حاصل نمایند.

یاد آورمی گردد، سایردانشجویان دانشگاه های واقع در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قزوین، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سمنان، تهران، قم نیز با کارشناس کانون های فرهنگی دانشگاه محل تحصیل خود جهت ارسال آثار هماهنگی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1266

به "فراخوان نمایشگاه منطقه ای دانشجویان دختر دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فراخوان نمایشگاه منطقه ای دانشجویان دختر دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان نمایشگاه منطقه ای دانشجویان دختر دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید