تور استانبول: تور استانبول مقرون به صرفه: فرود اضطراری هواپیمای ایران ایر در استانبول

به گزارش تنها پیامک، یک فروند ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) که ظهر امروز تهران را به مقصد استکهلم سوئد ترک کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در شهر استانبول ترکیه شد.

تور استانبول: تور استانبول مقرون به صرفه: فرود اضطراری هواپیمای ایران ایر در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

برترین تجربه سفر را با تور استانبول مقرون به صرفه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تماشا کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

این هواپیما که قرار بود بعد از چند ساعت پرواز در مرکز سوئد فرود بیاید به دلیل نقص فنی به وجود آمده در یکی از موتورها مجبور شد در شهر استانبول فرود اضطراری داشته باشد.

شاهرخ نوش آبادی مدیرکل روابط عمومی ایران ایر ضمن تایید این خبر اعلام کرد:

خوشبختانه به محض بروز این نقص فنی خلبان با رعایتاصول ایمنی در نزدیک ترین فرودگاه به زمین نشسته و هیچ یک از مسافران در جریان این فرود با مسئله ای روبرو نشدند.

وی با بیان اینکه ایران ایر در نخستین زمان ممکن هواپیمای جایگزین برای این هواپیما معین کرد، افزود که این هواپیمای جایگزین دقایقی پیش تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا ضمن رساندن مسافران پرواز قبل به مقصد اصلی شان، قطعه مورد نظر هواپیمای قبلی را نیز به همراه ببرد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2180

به "تور استانبول: تور استانبول مقرون به صرفه: فرود اضطراری هواپیمای ایران ایر در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: تور استانبول مقرون به صرفه: فرود اضطراری هواپیمای ایران ایر در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید