لغو پروازهای ترکیه به ایران تنها چند روز پس از شروع مجدد (تور ترکیه ارزان)

به گزارش تنها پیامک، شنیده ها حکایت از آن دارد که پروازهای شرکت های هواپیمای ترکیه به مقصد ایران بار دیگر لغو شده است. این در حالیست که چند روز از انجام دوباره پروازهای این راستا بیشتر نگذشته بود.

لغو پروازهای ترکیه به ایران تنها چند روز پس از شروع مجدد (تور ترکیه ارزان)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

از قرار معلوم از روز شنبه و با صلاحدید مقامات بهداشتی ترکیه، سازمان هواپیمایی این کشور کلیه پروازها به مقصد ایران را تا اطلاع ثانوی لغو نموده است.

پس از همه گیری جهانی بیماری کووید 19 پروازهای شرکت های ترکیه ای به ایران چندین بار لغو و برقراری مجدد آنها به تاخیر افتاده بود موضوعی که مسائل عدیده ای را عمدتا برای ایرانیان مقیم خارج ایجاد کرد. بدین ترتیب هواپیمایی قطر را کماکان باید تنها شرکت خارجی فعال در ایران دانست.

تا به امروز مقامات رسمی ترکیه و ایران به این خبر واکنشی نشان نداده اند با این حال مسافرانی که طی روزهای آینده قصد سفر به ایران را دارند در صورت مراجعه به وبسایت های شرکت هایی نظیر ترکیش و پگاسوس امکان تهیه بلیط را نخواهند داشت.

همزمان شرکت هواپیمایی ماهان هم اعلام نموده که پروازهایش از تهران به استانبول تا امروز شنبه 12 مهرماه (3 اکتبر) ادامه خواهد داشت و پس از آن صرفاً بصورت یک طرفه از مبدا استانبول به تهران صورت خواهد پذیرفت. در ادامه این اطلاعیه که در اختیار آژانس های مسافرتی قرار گرفته آمده که کلیه پروازها از مبدا تهران به استانبول تا تاریخ اول نوامبر ابطال می شود و برنامه پروازهای برگشت متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: فوت و فن / یورونیوز
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3060

به "لغو پروازهای ترکیه به ایران تنها چند روز پس از شروع مجدد (تور ترکیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای ترکیه به ایران تنها چند روز پس از شروع مجدد (تور ترکیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید