ماسک و ژل های ضد عفونی کننده در زاهدان و خاش نایاب شد

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان با توجه به حساسیت کرونایی و احتیاج شدید مردم به استفاده از ماسک و ژل های ضد عفونی کننده، این کالاهای ضروری در داروخانه های زاهدان و خاش کمیاب و یا نایاب شده است.

ماسک و ژل های ضد عفونی کننده در زاهدان و خاش نایاب شد

شماری از شهروندان در گفت و گو با خبرنگاران خواستار آنالیز و رسیدگی مسئولان بهداشتی و سازمان غذا و دارو با متخلفان این موضوع شده اند.

محمد گنجعلی به خبرنگاران بیان نمود: در شرایط حساس شیوع بیماری کرونا ضرورت دارد که امکانات و تجهیزات بهداشتی با فراوانی و حتی به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: بیشتر داروخانه های ماسک و ژل ضد عفونی نماینده برای استفاده مردم ندارند و معین نیست این کالاها کمیاب و یا نایاب شده اند.

شهروند دیگری نیز بیان نمود: مقامات بهداشتی باید به دور از هر گونه پنهان کاری پاسخی شفاف به مردم ارائه دهند تا مردم بدانند برای مقابله با بیماری های واگیردار و ویروسی چگونه عمل نمایند.

رضا قلندرزهی اضافه کرد: اگر فردی به یک بیماری مبتلا شده و تحت درمان است، باید به مردم اطلاع رسانی گردد تا بیشتر مراقب سلامتی خود و فرزندان شان باشند.

وی ادامه داد: از ضرورت های مهم برای مقابله با بیماری و یا کاهش دادن خطرات همه گیری آن تعطیلی مدارس و دانشگاهها و ادارات پرتردد بوده که بخشی از این کار تا مدتی محدود صورت گرفته، اما ضرورت دارد که به بهداشت مدارس و اماکن عمومی و بهداشت فردی بیشتر اهمیت داده گردد.

این شهروند گفت: بسیاری از مدارس بویژه در حاشیه شهر و نقاط روستایی شرایط مناسبی ندارند و از حداقل امکانات و تجهیزات بهداشتی محروم اند که می طلبد بیش از این به مباحث بهداشتی اهمیت داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 811

به "ماسک و ژل های ضد عفونی کننده در زاهدان و خاش نایاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک و ژل های ضد عفونی کننده در زاهدان و خاش نایاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید