تور ارزان اروپا: مدودوف: شکست مالی روسیه گریبان اروپا را هم می گیرد

به گزارش تنها پیامک، یک مقام بلندپایه روسیه هشدار داد نظام مالی اروپا بسیار ضعیف تر از آن است که از تبعات ناکامی مالی روسیه و عدم توفیق این کشور به پرداخت بدهی های خارجی اش در امان بماند.

تور ارزان اروپا: مدودوف: شکست مالی روسیه گریبان اروپا را هم می گیرد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری مدودوف نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه هشدار داد که ناکامی این کشور در پرداخت بدهی خارجی (ناشی از اوراق قرضه) می تواند به تورم شدید و ناکامی شابه در اروپا منجر گردد.

وی با اشاره به ادعای اورزلا فون درلاین رئیس کمیسیون اروپا مبنی بر اینکه شکست روسیه (حتمی است و) فقط مشمول گذر زمان می گردد، گفت لطفاً سعی خودتان را بکنید و بعد به دو نکته مهم اشاره نمود: نخست آنکه شکست روسیه می تواند به لحاظ مادی و معنوی به شکست اروپا منجر گردد چراکه نظام اقتصادی این قاره ثبات چندانی ندارد و اعتماد مردم به آن رو به کاهش است. دوم آنکه مقامات اتحادیه اروپا باید انتظار تورم شدیدی را داشته باشند که نمی توان روس ها را بابت آن مقصر دانست حال آنکه کاهش کالا های اساسی در فروشگاه ها و موج بزرگ پناهندگان را هم باید انتظار بکشند.

مقام روس در ادامه اضافه کرد: راهبرد اصلی اتحادیه اروپا و آنچه که در رویا های خود می بیند این است که روسیه از پس تسویه بدهی های خارجی خود برنیاید.

بدهی خارجی روسیه در تاریخ اول فوریه، 59.5 میلیارد دلار برآورد شد که 38.97 میلیارد دلار آن به وام های اوراق قرضه مربوط است.

در حال حاضر، فرایند پذیرش مبالغ ارزی روسیه به وسیله بانک ها به علت نگرانی از تحریم ها نامشخص است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3015

به "تور ارزان اروپا: مدودوف: شکست مالی روسیه گریبان اروپا را هم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: مدودوف: شکست مالی روسیه گریبان اروپا را هم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید