مردم کدام کشورها بیشتر گوشت می خورند؟ ایرانی ها در سال چندکیلو گوشت می خورند!

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران: با توجه به آنالیز صورت گرفته در مورد کشورهایی که بیشترین تمایل را برای مصرف گوشت دارند، در میان کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه مالی، ایالات متحده در صدر، و استرالیا نیز به دنبال آن در صندلی دوم واقع شده است.

مردم کدام کشورها بیشتر گوشت می خورند؟ ایرانی ها در سال چندکیلو گوشت می خورند!

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ لازم به ذکر است که مردم آمریکا سالانه به طور متوسط 219 پوند (99 کیلوگرم) گوشت مصرف می نمایند. گوشت مرغ با 110 پوند (50 کیلوگرم) بیشترین سهم را شامل می گردد و به دنبال آن گوشت گاو (58 پوند- 26 کیلوگرم) و گوشت خوک (51 پوند- 23 کیلوگرم) بخش های دیگر این مصرف را تشکیل می دهند.

قابل ذکر است که آرژانتین در صندلی سوم این لیست قرار گرفته است که این کشور به مصرف استیک در سراسر دنیا مشهور است و با مصرف 88 پوند (40 کیلوگرم) گوشت گاو به صورت سالانه، به راحتی آمریکا را در این زمینه پشت سر می گذارد.

طبق گزارش یورونیوز میزان مصرف سرانه گوشت در ایران حدود 27 کیلوگرم است. حدود 8 کیلوگرم از این مقدار به گوشت قرمز اختصاص دارد.

در حال حاضر، مردم کشورهای در حال توسعه سالانه حدود 32 کیلوگرم گوشت مصرف می نمایند ولی این میزان در کشورهای توسعه یافته 80 کیلوگرم است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1007

به "مردم کدام کشورها بیشتر گوشت می خورند؟ ایرانی ها در سال چندکیلو گوشت می خورند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم کدام کشورها بیشتر گوشت می خورند؟ ایرانی ها در سال چندکیلو گوشت می خورند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید