معدنچی: می توانستیم حداقل یک امتیاز از فولاد بگیریم

به گزارش تنها پیامک، سرمربی فجر سپاسی شیراز معتقد است علیرغم اینکه فولاد نیمه دوم موقعیت داشت اما تیمش می توانست حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد.

معدنچی: می توانستیم حداقل یک امتیاز از فولاد بگیریم

به گزارش خبرنگاران از اهواز، مهرزاد معدنچی پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: این پیش بینی را داشتیم که بازی خیلی سختی پیش رو داریم و می دانستیم که 20، 30 دقیقه اول بازی، تیم فولاد پرفشار بازی می کند و متاسفانه در آن فشار نتوانستیم تحمل کنیم و گل را خوردیم.

وی با بیان اینکه این بازی از نظر من دو نیمه متفاوتی داشت و نیمه اول تیم فولاد موقعیت هایی داشت و به گل هم رسیدند، اضافه نمود: در نیمه دوم من به جرات می گویم که جزو نیمه هایی بود که در بازی های گذشته تیم ما خیلی پرفشار بازی کرد و حریف را تحت فشار گذاشتیم و هم صاحب موقعیت شدیم و هم به گل رسیدیم.

معدنچی با بیان اینکه به بازیکنانم بابت 45 دقیقه دوم تبریک می گویم، شرح داد: تیم فولاد هم تیم خیلی خوبی است ما اول بازی بیشتر عقب کشیدیم که دفاع کنیم اما در نیمه دوم تیم ما خیلی خوب بازی کرد. البته تیم فولاد هم نیمه دوم موقعیت داشت اما ما می توانستیم حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2787

به "معدنچی: می توانستیم حداقل یک امتیاز از فولاد بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معدنچی: می توانستیم حداقل یک امتیاز از فولاد بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید