گرشاسبی: صحبتی درباره نکونام با ما نشده است، فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است

به گزارش تنها پیامک، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: رئیس فدراسیون فوتبال صحبتی در خصوص نکونام با ما نکرده است و ما او را به تیم ملی فوتبال نمی دهیم.

گرشاسبی: صحبتی درباره نکونام با ما نشده است، فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است

حمید رضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط جواد نکونام برای مربیگری در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بیان نموده بود که با مدیران فولاد صحبت می نماید، اما تا به امروز صحبتی نکردند. البته ما گفتیم که نکونام را به تیم ملی فوتبال نمی دهیم.

گرشاسبی درباره اینکه مشکل باشگاه فولاد برای حضور نکونام در تیم ملی چیست، گفت: ما برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی می کنیم. همانطور که ما نماینده ایران در آسیا هستیم، تیم ملی هم در جام جهانی نماینده کشورمان است. مسابقات لیگ برتر فوتبال تعطیل گردد از نکونام برنامه آسیایی می گیریم تا آماده این رقابت ها شویم.

او درباره شایعه مذاکرات مدیران فدراسیون فوتبال با قلعه نویی برای جایگزینی با نکونام در فولاد اعلام کرد: من این موضوع را نشنیدم و اصلا ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد. من چکاره هستم که بقیه برای باشگاه فولاد تصمیم بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر فوتبال گفت: ما تنها یک باخت داشتیم و این نشان می دهد که عملکردمان بد نبوده است. اگر دچار بدشانسی نمی شدیم و داور ها انصاف را رعایت می کردند در آن صورت ما رتبه اول و دوم جدول بودیم. اگر بتوانیم 3 امتیاز بازی معوقه را بگیریم در بین 4 تیم اول جدول رده بندی قرار می گیریم. بازیکنان ما بازی خوبی انجام می دهند، اما موقعیت های گلزنی را نتوانستند گل نمایند. در بازی گذشته 2 پنالتی صددرصد ما را نگرفتند و آفساید گرفتند. سال قبل هم چنین اتفاقی برای ما رخ داد، اما بعد از آن روند صعودی داشتیم و در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود کردیم. ان شا الله شرایط تیم بهتر می گردد.

او درباره شرایط صدور مجوز حرفه ای برای باشگاه فولاد گفت: مدارک ما برای دریافت مجوز حرفه ای کامل است و مسئله ای در این باره نداریم.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3098

به "گرشاسبی: صحبتی درباره نکونام با ما نشده است، فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی: صحبتی درباره نکونام با ما نشده است، فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید