مهران حاتمی: شرایط ذوب آهن برای نیم فصل دوم لیگ بسکتبال بهتر است

به گزارش تنها پیامک، مهران حاتمی در تبادل نظر با خبرنگاران با تاکید بر اینکه ذوب آهن بدون توجه به حکم کمیته انضباطی پیگیر دیدارهای خود در لیگ برتر بسکتبال و نیم فصل دوم این رقابت ها خواهد بود، گفت: شخصا نسبت به حکم کمیته انضباطی معترضم اما من به عنوان سرمربی تیم در مقامی نیستم که در خصوص حضور یا کناره گیری از مسابقات تصمیم بگیرم. در این مورد تابع سیاست های باشگاه هستیم همانطور که در دیگر موارد از تصمیمات مسئولان باشگاه تبعیت کردیم.

مهران حاتمی: شرایط ذوب آهن برای نیم فصل دوم لیگ بسکتبال بهتر است

وی توضیح داد: در خصوص ملاقات روز آدینه و اینکه در سالن محل برگزاری مسابقه حاضر نشدیم، تابع تصمیم مسئولان باشگاه بودیم. در خصوص چگونگی واکنش نسبت به حکم کمیته انضباطی هم از آنها پیروی می کنیم، مسئولان تاکید داشتند که ملاقاتهای مان را در نیم فصل دوم ادامه دهیم اگرچه در عین حال پیگیر احقاق حق خود هستیم. قرار است مسئولان باشگاه ذوب آهن مستندات جدید ارائه نمایند تا با یاری آن بتوانند از حق تضعیف شده تیم بسکتبال دفاع داشته باشند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن همچنین در خصوص ملاقات روز پنجشنبه برابر مهرام تهران گفت: بدون شک مهرام از تیم های همواره مطرح و آماده در لیگ برتر بسکتبال ایران است. حضور این تیم در مسابقات باشگاهی کشور غنیمت است. خودِ من چه مقابل این تیم بازی داشتم و چه در صندلی تماشاگر بودم، دوست داشتم مهرام باشد و در لیگ بازی کند چراکه یک تیم ریشه دار و تاثیر گذار است.

حاتمی یادآور شد: در هر صورت ملاقات فردا برای ما مهم و تاثیر گذار و البته سخت است هرچند که از نظر فنی فرقی ندارد که با کدام تیم بازی می کنیم، کوشش می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بیشترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی در واکنش به این موضوع که ذوب آهن به خاطر حکم کمیته انضباطی حداقل امتیاز ممکن از ملاقات برابر شهرداری گرگان را از دست داد و همین مسئله می تواند برای این تیم در ادامه مسابقات مشکل ساز گردد، گفت: من اصل موضوع یعنی حکمی که صادر شده را قبول ندارم. اینکه یک تیم به هر دلیل حاضر نگردد و بعد تیم مقابل جریمه گردد را قبول ندارم اما گاهی بهتر است ببازیم تا با هر شرایطی بازی کنیم. بدون توجه به این حکم کارمان را ادامه می دهیم و پیگیری مسائل مربوط به آن را هم به باشگاه واگذار می کنیم. فقط حوزه مسائل فنی با من است.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن تاکید نمود: در نیم فصل دوم مسابقات شرایط به مراتب بهتری خواهیم داشت. در نیم فصل اول شناخت کاملی میان من و بازیکنانم وجود نداشت اما این شناخت به تدریج کامل و کامل تر شد. همین فاکتور در نیم فصل دوم بسیار معین نماینده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 644

به "مهران حاتمی: شرایط ذوب آهن برای نیم فصل دوم لیگ بسکتبال بهتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران حاتمی: شرایط ذوب آهن برای نیم فصل دوم لیگ بسکتبال بهتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید