توضیحات رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره سرنوشت گل محمدی ، فهرست جابجایی پرسپولس معین شد؟

به گزارش تنها پیامک، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی با ما قرارداد دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

توضیحات رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره سرنوشت گل محمدی ، فهرست جابجایی پرسپولس معین شد؟

به گزارش خبرنگاران، حسین شهریاری در حاشیه تماشای ملاقات فینال تنیس فیوچرز تهران گفت: اولین بار است که به تماشای مسابقات تنیس می آیم. تا به امروز در این سطح رقابت تنیس در ایران نبوده و واقعا کارهای خوبی به وسیله فدراسیون تنیس اجرا شده که جای تبریک دارد. اینکه بازیکنان خارجی زیادی به این مسابقات آمدند اتفاق خوبی برای تنیس ما بود و قطعا به رشد تنیس یاری خواهد نمود.

وی درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس عنوان نمود: درباره مباحث مربوط به آینده پرسپولیس در هیات مدیره بحث شد. بر اساس توافقی که بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی منعقد شده یک عضو مالی وارد هیات مدیره شد و باقی نفرات ابقا شدند. درویش هم به کار خود به عنوان مدیر عامل ادامه خواهد داد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا درخصوص ادامه کار یحیی گل محمدی هم بحث شد یا خیر، گفت: صحبتی در این مورد نشد اما او با ما قرارداد دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

وی درباره فعالیت باشگاه پرسپولیس در رشته های دیگر نیز اظهار کرد: قرار شد در بخش بانوان تیم داری کنیم و در دو رشته دیگر فعال که یکی رشته سوارکاری خواهد بود، وارد شویم.

شهریاری درباره نحوه توافق وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، گفت: توافق در سطح وزیر اجرا شده و ما در جریان ریز آن نیستیم. پرسپولیس سال گدشته موفقیت های خوبی بدست آورد که مرهون هماهنگی و دانش هیات مدیره و مدیریت خوب درویش بود. همه قهرمانی ها به وسیله پرسپولیس بدست آمد و با اضافه شدن یک یار مالی انشالله حرکت باشگاه بهتر نیز خواهد شد.

وی درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان، تاکید نمود: این بخش نامه برای پرسپولیس و استقلال می تواند دردسر ایجاد کند. شاید باعث انصباط مالی در کشور گردد و به نفع فوتبال باشد. اگر نظارت دقیقی بر این بخشنامه گردد به نفع فوتبال خواهد بود اما اگر فقط قرار باشد این دو باشگاه این بخشنامه را رعایت نمایند آن وقت مسائل زیادی رخ خواهد داد.

وی در انتها در خصوص اینکه آیا تکلیف سوپرجام تعیین شد، گفت: حتماً جام را می دهند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا لیستی از سوی گل محمدی برای جذب بازیکن ارائه شده یا خیر گفت: خبر ندارم اما تا امروز لیستی نداده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3205

به "توضیحات رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره سرنوشت گل محمدی ، فهرست جابجایی پرسپولس معین شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره سرنوشت گل محمدی ، فهرست جابجایی پرسپولس معین شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید