می خواهم قهرمان آسیا شوم، همیشه از حجازی یاد گرفته ام

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه هفته بعد در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به مصاف کاشیما آنتلرز می رود. دیدار برگشت هم روز 19 آبان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

می خواهم قهرمان آسیا شوم، همیشه از حجازی یاد گرفته ام

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط گفتگویی با علیرضا بیرانوند داشته است و از عملکرد این دروازه بان بخصوص در بازی با السد و مهار ضربه سر ژاوی هرناندز در دقایق پایانی به شدت تمجید نموده است.

بیرانوند ابتدا درباره احمدرضا عابدزاده و ناصر حجازی دو دروازه بان افسانه ای ایران گفت: آنها دروازه بان های بسیار عالی هستند که چیزهای زیادی از این دو یاد گرفته ام. هرگز نمی توانم شبیه عابدزاده یا حجازی باشم. حجازی مرد بزرگی بود که با ارزش های اخلاقی شناخته می شد. همیشه از او یاد گرفته ام. همچنین احمدرضا عابدزاده را هم خیلی دوست دارم. در حال حاضر با پسر او در تیم ملی همبازی هستم.

سایت AFC در ادامه به شانس علیرضا بیرانوند برای دست یابی به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا به خاطر عملکرد خوبش در جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا اشاره نموده است. دروازه بان پرسپولیس در این ارتباط گفت: این افتخار بسیار بزرگی برای من و کشورم خواهد بود اگر بتوانم مرد سال آسیا شوم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد زیرا این همیشه یکی از آرزوهای زندگی ام بوده است. اگر بتوانم به این عنوان برسم، تا سالها از آن لذت خواهم برد.

طبق اعلام سایت کنفدراسیون آسیا، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به خاطر عملکردش در جام جهانی و پرسپولیس مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گرفته است ولی بیرانوند هرگونه صحبت در این خصوص را به بعد از جام ملت های آسیا موکول نموده است.

وی گفت: بعد از جام جهانی تمام تمرکزم روی پرسپولیس بود چون به خاطر مشکلاتی که این تیم داشت، واقعا نگران بودم. می خواهم با پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوم. سپس روی جام ملت های آسیا تمرکز می کنم. می خواهم بهترین دروازه بان جام ملتهای 2019 شوم.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: بعد از آن موقع کافی دارم که روی پیشنهاداتم فکر کنم. همیشه گفته ام، اگر یک روز بخواهم ایران را ترک کنم، دوست دارم به یک تیم بزرگ اروپایی بروم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 48

به "می خواهم قهرمان آسیا شوم، همیشه از حجازی یاد گرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهم قهرمان آسیا شوم، همیشه از حجازی یاد گرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید