هشتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل مهرماه برگزار می گردد

به گزارش تنها پیامک، به گزارش خبرنگاران، هدف اصلی این رویداد برنامه نویسی که توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد، شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار است.

هشتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل مهرماه برگزار می گردد

این رویداد یکی از معتبرترین مسابقات در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه کشور به شمار می آید که از سال 1390 تا به امروز 7 دوره آن در سطح کشور برگزار شده و تیم های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار نموده است.

هشتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور 12 تا 14 مهر ماه 1399 در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می گردد و ثبت نام در آن رایگان است.

دانشگاه صنعتی شریف سرانجام مهلت ثبت نام را 25 شهریورماه اعلام نموده است.

در این مسابقات تیم های برنامه نویسی 48 ساعت فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه های تعیین شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل دهند.

در کل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم ها نظارت می نمایند. در سرانجام تیم های برتر با نظر داور ها به مرحله نهایی راه پیدا می نمایند و فرصت خواهند داشت تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

گروه ها در قالب تیم های 2 تا 4 نفره خواهند بود و تامین محل استراحت، وعده های غذایی، میان وعده ها و اینترنت پرسرعت بر عهده برگزار نماینده ماراتون است.

تیم های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی شانس بالایی برای استخدام در شرکت های معتبر حوزه ICT خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1152

به "هشتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل مهرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل مهرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید