تور ارزان قطر: همراهی با رستوران های بین المللی قطری

به گزارش تنها پیامک، اگر نمی توان به محض ورود به کشور قطر از دیدنی ها و جاذبه های آن چشم پوشاند، در مقابل از رستوران های آن نیز به ویژه در مرکز این کشور نمی توان گذشت.

برای بیرون کردن خستگی حاصل از ملاقات از جاذبه های مختلف به طور حتم یک غذای خوشمزه می تواند انتخاب مناسب و درستی باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور ارزان قطر: همراهی با رستوران های بین المللی قطری

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

رستوران میکونوس (Mykonos)

میکونوس یک رستوران اصیل یونانی در نزدیکی ساحل دوحه است که یکی از برترین چشم اندازهای موجود را به شهر دارد. این رستوران یکی دیگر از گزینه های مناسب موجود در فهرست رستوران های هتل بین قاره ای دوحه است و غذاهای متعدد یونانی را در محیطی با طراحی مدیترانه ای به مشتریان عرضه می نماید. منوی این رستوران از غذاهای سنتی زیادی تشکیل شده که از سالادهای ویژه و تزئین شده گرفته تا تاراماسالاتا (Taramasalata) زاتزیکی (tzatziki) و موساکا (moussaka) را شامل می گردد. یک برترین غذاهای پیشنهادی این رستوران گوشت کبابی خوابانده شده در مواد معطر به همراه زاتزیکی خامه ای و خوش بو است.

رستوران میکونوس، هتل بین قاره ای دوحه، خلیج غربی، دوحه، قطر

خانه استیک پرایم (Prime Steakhouse)

رستوران پرایم یک مقصد ایده آل برای دوستداران استیک است و به تازگی نیز در خاتمه سال 2013 برنده جایزه برترین خانه استیک دوحه شده است. ویژگی این رستوران این است که در آن وعده های غذایی بزرگ و حجیمی ارائه می گردد که همه آن ها از برترین بخش های گوشت که به برترین وجه پخته شده تهیه می گردد. مشتریان می توانند از بین انواع مختلف بخش های گاو، 4 انتخاب داشته باشند. که همگی از استیک های گاوهای نژادهای آمریکایی، استرالیایی به حساب می آیند. استیک های تهیه شده از گوشت نژاد Wagyu یکی از برترین گزینه های موجود در خاورمیانه و این رستوران است. علاوه بر استیک گوشت گاو، گزینه های متنوعی از غذاها برای مشتریان قابل دسترسی است که شامل خوراک جگر چرب (foie gras)، خوراک دنده ویژه بره، کارپاچیوی گوشت و ماهی خاردار دریایی می گردد.

خانه استیک پرایم، هتل بین قاره ای دوحه، دوحه، قطر

آشپزخانه کونتری ریک (Rics Kountry Kitchen)

پیشنهاد می کنیم که کسانی که به قطر سفر می نمایند برای کسب یک تجربه قابل توجه حتما به آشپزخانه کونتری ریک سری بزنند. در اصطلاح آشپزخانه کونتری به رستوران های کوچکی گفته می گردد که محیطی آرام دارد ولی این رستوران آمریکایی به هیچ عنوان چیزی نیست که بتوانید از این تعریف فکرش را بکنید. این رستوران که از سال 1997 افتتاح شده است، یکی از قدیمی ترین رستوران های کل این کشور به شمار میرود. منوی این رستوران یک گزینه خشنود نماینده برای افراد پرخور است ولی به جای یک همبرگر چرب که معمولا در چنین رستوران هایی سرو می گردد، در آشپزخانه کونتری ریک همه چیز از نان گرفته تا خود همبرگر به صورت خانگی تهیه می گردد. به غیراز برگرهای بزرگ، پنکیک، استیک و صبحانه های این رستوران، آشپزخانه کونتری ریک برای کیفیت پای سیب خود نیز مشهور است. آشپزخانه کونتری ریک به واسطه محیط محبت آمیز خود و ساختار خوب آن برای صرف یک غذای شهری هم در میان محلی ها و هم در میان افراد خارجی محبوب است.

آشپزخانه کونتری ریک، راس ابو عبود، دوحه، قطر

رستوران کوزین با مدیریت سرآشپز گای ساوی (Quisine by Guy Savoy)

این رستوران به وسیله سرآشپز دارای رتبه میشلین یعنی گای ساوی اداره می گردد و یک تجربه لذت بخش غذایی در قلب دوحه به شمار میرود. طراحی مینیمافهرستی داخلی برای این رستوران با جزئیاتی زیبا و پیچیده همراه است که شامل مواردی مانند دیواره آتش می شوند. این طراحی موجب ایجاد جوی رمانتیک برای این محیط گرم و نرم شده است. غذاهای این رستوران از غذاهای کشورهای مختلفی در سطح بین المللی الهام گرفته شده و به روشی کاملا منحصربه فرد ارائه می گردد. سوپ کنگر و تروفل (گیاهی مشابه با قارچ که در ایران با نام دنبلان زمین شناخته می گردد) و با لایه های از نان بریوش و قارچ پر شده، باظرافت تمام عرضه می گردد و یک وعده غذایی بسیار عالی و قابل توجه به حساب می آید.

رستوران کوزین با مدیریت سرآشپز گای ساوی، پارسل 4، واحد 109، لاکوئزت 07، پرل، دوحه، قطر، +974 40027245

منبع: الی گشت
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2031

به "تور ارزان قطر: همراهی با رستوران های بین المللی قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: همراهی با رستوران های بین المللی قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید