تور ارزان دبی: پاسخ نماینده ایران به اظهارات موهوم نماینده امارات

به گزارش تنها پیامک، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به اظهارات موهوم نماینده امارات درباره جزایر سه گانه پاسخ داد.

تور ارزان دبی: پاسخ نماینده ایران به اظهارات موهوم نماینده امارات

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، رئیس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به اظهارات موهوم نماینده امارات درباره جزایر سه گانه پاسخ داد.

مجتبی رضاخواه در اجلاس بین المجالس جهانی در بالی اندونزی درباره اظهارات موهوم نماینده امارات با تاکید بر حق حاکمیت کامل ایران بر جزایر ایرانی ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس قاطعانه توضیح داد: همانطور که بار ها اعلام شده است؛ حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بر جزایر مذکور قابل بحث و مذاکره نیست.

وی تأکید کرد: اقدامات اتخاذ شده مقامات ایرانی درباره این جزایر همیشه بر پایه اصول حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران اجرا شده است.

رضا خواه توضیح داد، جمهوری اسلامی ایران همیشه سیاست دوستی و همسایگی خوب با همه کشور های همسایه را دنبال نموده است و در این راستا، آماده است تا با مقامات مربوط در امارات متحده عربی در ارتباط با تقویت روابط و برطرف هر گونه سوء تفاهم مصاحبه کند.

وی اضافه نمود: علاوه بر این، درباره بعضی ارجاعات نادرست در اظهارات بعضی از هیات ها، تأکید می کنیم که فقط نام تاریخی و جهانی درست و به رسمیت شناخته شده برای بستر آبی واقع شده میان ایران و شبه جزیره عربی، خلیج فارس است، بنابراین استفاده از هر نام جعلی یا ناقص دیگر برای خلیج فارس، مطلقا غیر قابل قبول و غیر قانونی و فاقد ارزش سیاسی و جغرافیایی است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2665

به "تور ارزان دبی: پاسخ نماینده ایران به اظهارات موهوم نماینده امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: پاسخ نماینده ایران به اظهارات موهوم نماینده امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید