پاشایی: فوتبال ایران باید به احترام تارتار بایستد و دست بزند، تنها نقص داور اخراج سرمربی ما بود

به گزارش تنها پیامک، مربی تیم فوتبال ذوب آهن به دفاع از عملکرد داور ملاقات این تیم مقابل آلومینیوم اراک پرداخت و تنها ایراد او را اخراج مهدی تارتار دانست.

پاشایی: فوتبال ایران باید به احترام تارتار بایستد و دست بزند، تنها نقص داور اخراج سرمربی ما بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران از اصفهان، حسین پاشایی پس از پیروزی 4 بر صفر تیم ذوب آهن مقابل آلومینیوم اراک به علت اخراج مهدی تارتار در نشست خبری شرکت کرد و گفت: از لحاظ فنی و تاکتیکی یکی از برترین بازی های سال جاری بود. یک تبریک جانانه باید به بچه ها بگویم که جانانه جنگیدند و سه امتیاز بازی را در کنار یک بازی فوق العاده خوب به دست آوردند. ما کاملاً در طول هفته برنامه ریزی نموده بودیم و 90 دقیقه بازی طبق برنامه ما پیش رفت. خدا را شکر یک نتیجه خوب گرفتیم و امیدواریم در بازی های بعد هم این فرایند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص پیشرفت تیم ذوب آهن در طول فصل توضیح داد: ما در ابتدای فصل یک پوست اندازی کامل داشتیم و بازیکنان قدیم و تازه باید هماهنگ می شدند. ما ربات نیستیم که چند قطعه را کنار هم بگذارند و بتوانیم کار کنیم. در فوتبال باید هماهنگی باشد. متأسفانه به دست آمدن این هماهنگی یک نیم فصل طول کشید، اما ما به کار خود امید داشتیم. با این وجود بعضی آدم های عجول تهمت می زدند و تحریک می کردند. خدا را شکر بچه ها به خودباوری رسیدند و خدا هم عنایت کرد تا کنار تارتار که یکی از برترین مربیان لیگ ماست، نتایج خوبی بگیریم. شما نگاه کنید محمدحسین اسلامی تا دو ماه پیش در تیم امیدهای ما هم ذخیره بود، اما الان یک سوپراستار شده است. واقعاً این اتفاق جای تبریک دارد و فوتبال ایران باید به احترام تارتار بایستد و دست بزند که چنین شجاعتی دارد. در شرایط سختی که ما داشتیم توانستیم تیم را به جایی برسانیم که جلوی آلومینیوم چهار گل زدیم و چند گل دیگر هم نزدیم، این نشان می دهد کار در حال پیشرفت است.

مربی تیم ذوب آهن راجع به مصدومیت دو بازیکن تیمش گفت: درباره خدابنده لو و آشوری باید پزشکان معاینه نمایند و نظر بدهند. ان شاءالله مشکل خاصی نباشد. ما هفته بعد بازی سنگینی مقابل مس رفسنجان داریم، امیدوارم با تمرینات خوب بتوانیم شکست دور رفت را جبران کنیم.

پاشایی در خاتمه یادآور شد: در خصوص داوری باید بگویم، آقای عادل و یاری هایش فوق العاده روز خوبی داشتند و بی نقص بودند. فقط تنها نقص قضاوت اخطاری بود که به تارتار دادند. من بالای 15 سال است کنار تارتار کار می کنم، او یکی از سالم ترین و فنی ترین مربیان ایران است. نمی دانم داور چهارم تحت تأثیر چه چیزی نهاده شد که داور را خواست و تارتار اخراج شد. کوچک ترین بی احترامی انجام نشد. متأسفانه ما سرمربی مان را در بازی بعد نداریم و به نظرم تنها ایراد قضاوت عادل اخراج تارتار بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2094

به "پاشایی: فوتبال ایران باید به احترام تارتار بایستد و دست بزند، تنها نقص داور اخراج سرمربی ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشایی: فوتبال ایران باید به احترام تارتار بایستد و دست بزند، تنها نقص داور اخراج سرمربی ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید