پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 اسفند 1400

به گزارش تنها پیامک، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا ابری و در بعضی ساعات آفتابی پیش بینی می گردد. فردا 24 اسفند ماه 1400 آسمان نسبتا ابری و در بعضی ساعات بارانی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در شرایط زرد پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 اسفند 1400

به گزارش خبرنگاران؛ امروز آسمان تهران نسبتا ابری است و دما در طول شب از ده درجه به مرور و در طول روز به نوزده درجه می رسد و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 18 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (24 اسفندماه) نسبتا ابری و در بعضی ساعات بارانی با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (25 اسفند ماه) نسبتا آفتابی با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (25 اسفندماه) ابری با وزش باد و با حداقل دمای 5 درجه و با حداکثر دمای 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کیفیت هوای مرکز امروز دوشنبه 23 اسفند از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون با شاخص لحظه ای 136در شرایط نا سالم برای گروه های حساس است.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (23 اسفند ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به تبع آن برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بعضی منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه شنبه (24 اسفند ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده ها جلوگیری خواهد نمود.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه شنبه (24 اسفندماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در بیشتر منطقه ها پرتردد پیش بینی می گردد.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

در استان های ساحلی دریای خزر، استان های واقع در شمال شرق، شرق و مرکز کشور، شاهد بارش باران خواهیم بود.

بارش پراکنده در دامنه های جنوبی البرز در استان های تهران، سمنان و البرز و دامنه های زاگرس مرکزی در همدان، قم و استان مرکزی را خواهیم داشت.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2498

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 اسفند 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 اسفند 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید