چگونه سالنامه ها کمک می کنند تا کسب و کار شما را ارتقاء دهند؟

به گزارش تنها پیامک، سررسید نه تنها امتحان خود را پس داده است، بلکه همچنان جزء هدایای تبلیغاتی محبوب برای کسب و کارها است. نگاهی بیندازید که چگونه آن ها به کسب و کار شما کمک می کنند تا برند، محصولات و خدمات خود را ارتقا دهد. آن ها برای همه افراد مفید هستند و در طول سال استفاده می شوند. برند شما از طریق آن ها بارها و بارها دیده می شود و در خاطر افراد می ماند.

چگونه سالنامه ها کمک می کنند تا کسب و کار شما را ارتقاء دهند؟

اقلام تبلیغاتی وفاداری مشتری را ایجاد می کنند

همانطور که رقابت شدیدتر می شود و بازار سخت تر می شود، مدیران برند و صاحبان مشاغل به رویکردی منحصربه فرد برای ایجاد وفاداری به برند نیاز دارند.

هدایای شرکتی روشی ملموس برای ایجاد احساس قدردانی در مشتریان بالقوه است. از نظر روانشناسی، مرکز پاداش در مغز انسان هنگام دریافت هدیه، تحریک می شود. هنگامی که شما حامل هدیه هستید، ارتفاع گرم و مبهم به طور جدایی ناپذیری با نام کسب و کار شما مرتبط می شود.

هیچ مقدار از تبلیغات پولی به مقدار اینکه مشتریان فعلی، برای شما کمپین می کنند، قدرتمند یا موثر نیست.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

از سالنامه ها استفاده می شود

آن ها قابل استفاده هستند. بنابراین نام تجاری شما روزانه دیده می شود. برخلاف برگه ها و غیره که در سطل زباله انداخته می شوند، سالنامه های مارک دار تا یک سال دور ریخته نمی شوند. نه تنها این، بلکه تمام روزهای سال به طور فعال به آن ها رجوع می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

هر بار که برای یادداشت قرار ملاقات یا بررسی یک برنامه استفاده می شوند، تصویر برند شما تقویت می شود. درباره تاثیر ماندگار صحبت کنید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و لیست قیمت سررسید تبلیغاتی

سالنامه های مارک دار به ایجاد یک هویت حرفه ای برای شرکت شما کمک می کند

توسعه نام تجاری همه چیز در مورد قرار دادن محصول استراتژیک است. وقتی همه کارکنان شما از یادداشت های روزانه در سالنامه شرکتی چشم نواز استفاده می کنند، هویت حرفه ای در اذهان عمومی شکل می گیرد.

سالنامه ها مانند گزارش روزانه تجربیات افراد هستند. در نتیجه ممکن است حتی بیش از یک سال نگه داشته شوند.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و لیست قیمت تقویم رومیزی

چه نوع سالنامه ای برای ارتقاء کسب و کار خود سفارش دهیم؟

یک سالنامه زیبا و منحصر به فرد که مطابق با اهداف برند شما طراحی شده است، تاثیر بسزایی در ارتقاء برند شما می گذارد. اگر می خواهید آن ها را در تیراژ بالا تهیه کنید، بهتر است از چاپ افست که دارای کیفیت تصاویر عالی می باشد، استفاده نمایید.

البته برای همه برندها تهیه تیراژ بالای سالنامه مقدور نمی باشد. در نتیجه چاپ دیجیتال به شما کمک می کند تا در تیراژ کم سالنامه اختصاصی خود را داشته باشید. تصاویر و چاپ با کیفیت خوب که برند شما را معتبر و حرفه ای نمایش می دهد.

بسکمک از کسب و کارهای کوچکتر نیز برای تهیه تعداد پایین، از سالنامه های آماده و موجود در بازار استفاده کرده و با استفاده از چاپ سیلک اسکرین و یا حک روی پلاک، برند خود را بر روی جلد آن ها درج می کنند تا از مزایای این اقلام تبلیغاتی برای محصولات یا خدمات خود بهره مند شوند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2703

به "چگونه سالنامه ها کمک می کنند تا کسب و کار شما را ارتقاء دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه سالنامه ها کمک می کنند تا کسب و کار شما را ارتقاء دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید