کمپین تبلیغاتی؛ دسته گل تازه هوش مصنوعی!

به گزارش تنها پیامک، مشتریان با یاری این ابزار می توانند محتوای خود مانند عکس، متن و ویدیو را ترکیب نمایند و کمپین تبلیغاتی خود را بسازند.

کمپین تبلیغاتی؛ دسته گل تازه هوش مصنوعی!

براساس گزارشی که به وسیله فایننشال تایمز منتشر شده، ظاهراً گوگل میخواهد در ادامه برنامه های خود در زمینه هوش مصنوعی، این بار به سراغ بخش تبلیغات خود برود.

فایننشال تایمز در گزارش خود اشاره می نماید که گوگل به مشتریان تبلیغاتی خود، ارائه ای را نشان داده که نحوه تقویت برنامه های تبلیغاتی آن با هوش مصنوعی مولد را به تصویر می کشد. طبق این ارائه، مشتریان گوگل قادر خواهند بود تا محتوایی مانند متن، تصویر و ویدیو را به سیستم های هوش مصنوعی گوگل ارائه نمایند و سپس با یاری آن، محتوا ها را ریمیکس نمایند تا برای اهداف خود تبلیغات ایجاد نمایند.

در این گزارش بعلاوه گفته شده که ابزار گوگل احتمالاً در برنامه Max Performance این شرکت ادغام خواهد شد که نمایی کلی از کمپین های مشتریان آن ارائه می نماید. باید به این نکته اشاره نمود که Performance Max در حال حاضر نیز برای شخصی سازی هزینه تبلیغات از یادگیری ماشینی استفاده می نماید، اما فقط می تواند توصیه های استراتژیک ارائه کند. به روزرسانی های نو محتوای خلاقانه ای که مستقیماً در تبلیغات استفاده می گردد را به مشتریان ارائه خواهد نمود.

گوگل در حالی از این تصمیم خبر داده است که در چند وقت گذشته، نگرانی های زیادی درباره هوش مصنوعی شکل گرفته است. از جمله اتفاقاتی که اخیراً در دنیای هوش مصنوعی اتفاق افتاده، می توان به هشدار کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اشاره نمود که گفته بود هوش مصنوعی می تواند کلاهبرداری های آنلاین را افزایش دهد. علاوه بر این، شرکت سرمایه گذاری Team8 نیز در گزارش دیگری گفته بود که استفاده از ابزار های هوش مصنوعی مانند ChatGPT می تواند اسرار شرکت ها را در معرض خطر قرار دهد

اگر به یاد داشته باشید، اوایل سال نو، شرکت متا نیز از برنامه مشابهی رونمایی نموده بود. در آن موقع، اندرو باسورث، مدیر ارشد فناوری این شرکت، در مصاحبه ای با Nikkei Asia، اظهار داشت که آن ها انتظار دارند بتوانند ابزار هایی را برای ایجاد تبلیغات با هوش مصنوعی معرفی نمایند که سایر شرکت ها با یاری آن می توانند تصاویر متفاوتی بسازند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 1 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1402 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 3176

به "کمپین تبلیغاتی؛ دسته گل تازه هوش مصنوعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین تبلیغاتی؛ دسته گل تازه هوش مصنوعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید