5 مکان برای صرف صبحانه در شهر ساحلی اسپانیا (بخش دوم)

به گزارش تنها پیامک، سن سباستین با توجه به اینکه در شمال اسپانیا قرار گرفته قرار گرفته از سویی تنها 19 کیلومتر با فرانسه فاصله دارد.

این شهر یک تفریحگاه ساحلی مشهور برای شهروندان اسپانیا و گردشگران به شمار میرود. سن سباستین با تپه های فراوانی که دورتادور آن را فرا گرفته به این منطقه ابعاد تفریحی بیشتری بخشیده است. این شهر با توجه به جاذبه هایی که در آن قرار گرفته است و هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند توانسته در هنرهای آشپزی و غذا ها نیز نامی برای خود دست و پا کند. در این مطلب فهرستی از رستوران های این شهر که می توان در آن صبحانه ای خوش طعم را صرف کرد در پیش نگاه شما قرار می دهیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

5 مکان برای صرف صبحانه در شهر ساحلی اسپانیا (بخش دوم)

کافه کاتا اویستر

این رستوران با کلاس غذاهای باسکی را با ایده های نو تلفیق می کند. اینجا می توانید انواع پینتشوس های صبحانه که از طریق کارکنان و آشپزهای خوش برخورد تهیه می شود، را میل کنید. با دیوارهای سنگی و نورپردازی خفیف، این مکان به یکی از رستوران های پر تردد در شهر تبدیل شده است. فضای نشستن خارج از آن نیز در پیاده رو فراهم شده است.

کافه سوینگ

سوینگ در هتل مجلل دِ لوندرس ای اینگالترا قرار گرفته است و با تراس رمانیتک آن، یکی از چیدمان های فراموش نشدنی در این شهر باسکی را به خود اختصاص داده است. در ماه های تابستان، مهمانان می توانند در حین تماشای ساحل سن سباستین، صبحانه بزرگی سفارش دهند. بر حسب دکوراسیون ساختمان هتل، این کافه سبک انگلیسی در چیدمان دارد. شاید به ندرت بتوانید به کیفیت و نمای بیرونی اینجا، در سن سباستین صبحانه بخورید.

کافه بوتانیکا

کافه جمع و جور و گیاه خواری با سبکی متفاوت. کافه بوتانیکا هر چیزی که دارد را به نوعی متفاوت عرضه می کند. از غذاهای بین المللی و سالم آن در سالن غذا خوری یا در فضای بیرونی آن، لذت ببرید.

سانتا لوسیا

این شکلات خانه بهترین نوع چوروس با شکلات را در شهر می فروشد. سانتا لوسیا از شما با طیف مختلفی از غذاهای صبحانه شامل نیمرو با بیکون و تُست و نوشیدنی های گرم پذیرایی می کند، که همگی با دقت و با مواد اولیه با کیفیت تهیه شده اند. یکی از جاهایی که می توانید غذاهای ساده اما خوشمزه بخورید.

هوگار دولچه هوگار

با طراحی داخلی مدرن، دکور چوبی ساده و جایگاه های با روکش چرمی، فورا حس خانه به شما منتقل خواهد شد. هوگار دولچه هوگار به داشتن منوی صبحانه سرشار و محصولات تنوری که شامل کروسان ها، شیرینی ها و کلوچه ها می شود، معروف است. نکته منحصر به فرد این کافه، قهوه های طعم دار از دونات لاته گرفته تا کاپوچینو مافین، آن است.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2491

به "5 مکان برای صرف صبحانه در شهر ساحلی اسپانیا (بخش دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مکان برای صرف صبحانه در شهر ساحلی اسپانیا (بخش دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید