870 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش تنها پیامک، تهران (پانا) - معاون مسکن و ساختمان مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن 870 هزار واحد برشمرد.

870 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه در مورد شروع عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن نکاتی را ارایه کرد.

معاون مسکن و ساختمان گفت: 540 هزار واحد مسکونی از پروژه های حمایتی مسکن از قبل وجود داشت که عملیات اجرایی آنها شروع شده بود و وارد فاز اجرا شدند. در مرحله تازه نیز عملیات اجرایی 330 هزار واحد شروع شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تا به امروز اراضی 980 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که در این اراضی تامین شده 330 هزار واحد کلنگ زنی شده اند و در مرحله صدور پروانه، تهیه طرح، انتخاب سازنده و پیمانکار هستند تا وارد فاز اجرایی شوند.

لازم به ذکر است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های کلان دولت سیزدهم است که احداث 4 میلیون واحد مسکونی را در شهرها و روستاها در دستورکار دارد. بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان تا به امروز اراضی بالغ بر یک میلیون واحد طرح نهضت ملی مسکن با کاربری مسکونی تامین شده است و اراضی 2 میلیون و 500 هزار واحد دیگر نیز شناسایی شده و در مراحل آنالیز برای تغییر کاربری و یا الحاق به محدوده قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2892

به "870 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن وارد فاز عملیاتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "870 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن وارد فاز عملیاتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید