اعلام جزئیات برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور

به گزارش تنها پیامک، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح جزئیات برگزاری نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور پرداخت و گفت: نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستان ها هم برگزار می گردد، اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضا های باز و صحن ها برگزار خواهد شد.

اعلام جزئیات برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور

به گزارش ایسنا، محمد نوروزپور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این سازمان درباره اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش بینی شده هرساله سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان، برگزاری نماز عید سعید فطر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است.

وی تاکید نمود: نماز عید سعید فطر سال جاری با حضور مردم مومن ایران اسلامی براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف توضیح داد: نکته مهم در برگزاری نماز عید سعید فطر این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، گستردگی کار را افزایش داده ایم؛ به این صورت که اگر در گذشته در یک بقعه متبرکه یک شهرستان، نماز برگزار می شد، سال جاری نماز عید فطر را در چند بقعه متبرکه شهرستان برگزار می کنیم تا جمعیت بیشتری بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی از این مراسم بهره مند شوند.

نوروزپور گفت: نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه ای که در مناطق زرد و آبی قرار دارند در شبستان ها هم برگزار می گردد، اما در مناطق قرمز و نارنجی فقط در فضا های باز و صحن ها برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1670

به "اعلام جزئیات برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات برگزاری نماز عید فطر در بقاع متبرکه سراسر کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید