قرارداد فاینانسی که بین ایران و ایتالیا امضا شده بود

به گزارش تنها پیامک، قرارداد خط اعتباری فاینانس 5 میلیارد یورویی، بین بانک های ایرانی و موسسه Invitalia Global Investment به منظور تامین اقتصادی پروژه های عمرانی و تولیدی کشور، امضا شد.

قرارداد فاینانسی که بین ایران و ایتالیا امضا شده بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش تجارت نیوز، به نقل از بانک مرکزی؛ قرارداد خط اعتباری فاینانس 5 میلیارد یورویی، بین بانک های ایرانی و موسسه Invitalia Global Investment، به منظور تامین اقتصادی پروژه های عمرانی و تولیدی کشور، امضا شد.

بر اساس این قرارداد که دو بانک ایرانی صنعت و معدن و خاورمیانه، آن را امضا نموده اند و امکان الحاق سایر بانک های ایرانی به آن وجود دارد، پروژه های عمرانی و تولیدی کشور که با استفاده تکنولوژی، ماشین آلات یا خدمات فنی و مهندسی کشور ایتالیا اجرا می شوند، می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

بنا به اعلام بانک مرکزی، استفاده از این خط اعتباری، با رعایت قوانین و مقررات داخلی، خصوصا الزامات مندرج در قانون برنامه ششم توسعه، قوانین بودجه سنواتی و آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط میسر خواهد بود.

همچنین تمام پروژه های بخش دولتی و غیردولتی که اولویت آن ها به تایید دستگاه های ذی ربط رسیده و مجوزهای مربوطه را اخذ نموده باشند، می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

پس از انعقاد قرارداد با کشورهای هند، چین، کره جنوبی، دانمارک، اتریش و روسیه در ماه های اخیر، ایتالیا هفتمین کشوری است که قرارداد فاینانس با آن منعقد می گردد و بدین ترتیب، گام دیگری در راستای تنوع بخشی به خطوط اعتباری فاینانس قابل دریافت برای تامین اقتصادی پروژه های کشور برداشته شده است.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 479

به "قرارداد فاینانسی که بین ایران و ایتالیا امضا شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد فاینانسی که بین ایران و ایتالیا امضا شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید