ایرلاین ها مسئول نرخ های بی ضابطه پروازهای نوروزی هستند

به گزارش تنها پیامک، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: هرگونه فروش بی ضابطه بلیت توسط دفتر خدمات مسافرت هوایی طرف قرارداد، مغایر با اجرای طرح آزادسازی تلقی و مسئولیت آن با شرکت های هواپیمایی است.

ایرلاین ها مسئول نرخ های بی ضابطه پروازهای نوروزی هستند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مرتضی دهقان در نشست مدیران بازرگانی شرکت های هواپیمایی با موضوع پروازهای پروازی با اشاره به این که در ایام نوروز بسیاری از پروازها یک سر خالی است، اضافه نمود: شرکت های هواپیمایی براساس تحلیل آمار بازار سال گذشته و تقاضای موجود نرخ مورد نظر خود را اعلام و برای معین نرخ معین در زمان های مختلف به توافق لازم دست می یابند.

وی با تاکید بر این که شرکت های هواپیمایی باید نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مسافران اقدام نمایند، توضیح داد: دولت هرجا که رقابت مضره وجود داشته باشد وارد عمل شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقدام لازم را انجام می دهد.

وی تاکید نمود: هرگونه فروش بی ضابطه بلیت توسط دفتر خدمات مسافرت هوایی طرف قرارداد، مغایر با اجرای طرح آزادسازی تلقی و مسئولیت آن با شرکت های هواپیمایی است.

محمد خداکرمی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این نشست گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین ها برای مدیریت بازار نوروز 95 نسبت به فراهم شدن دسترسی مسافران به بلیت هواپیما اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

وی با بیان این که در زمان اوج سفر ایام نورو (20 اسفندماه 94 تا خاتمه 20 فروردین 95) با همکاری شرکت های هواپیمایی تدابیر و مکانیزم کنترلی لازم اتخاذ می گردد،

از ایرلاین ها خواست بر نحوه فروش بلیت و نظارت بر آژانس های هواپیمایی طرف قرارداد نظارت نمایند.

وی تاکید نمود: شرکت های هواپیمایی پس از آنالیز های لازم و با توجه به زمان، تقاضا و ظرفیت ناوگان، نرخ های بلیت در مسیرهای مختلف معین نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 778

به "ایرلاین ها مسئول نرخ های بی ضابطه پروازهای نوروزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین ها مسئول نرخ های بی ضابطه پروازهای نوروزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید