بهره مندی بیش از 341 هزار نفر از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی

به گزارش تنها پیامک، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: قشر مولد کار در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و خدمت رسانی به قشر زحمت کش جامعه از افتخارات سازمان تامین اجتماعی است.

بهره مندی بیش از 341 هزار نفر از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر جلال جهان نیا افزود: 42 میلیون نفر از جمعیت کشور از خدمات تامین اجتماعی استفاده می کنند، سازمان تامین اجتماعی از معدود سازمان های بیمه گر در جهانست که خدمات بیمه ای و درمانی را توامان ارائه می دهد و اغلب کشورها بدلیل هزینه های سرسام آور خدمات درمانی، تنها خدمات بیمه ای را ارائه می دهند و مسئولیت خدمات درمانی را به عهده نمی گیرند.

وی ادامه داد: در خراسان شمالی نیز 341 هزار و 382 نفر بیمه شده تامین اجتماعی هستند و از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.

جهان نیا گفت: در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی حدود 40 نوع خدمت غیرحضوری ارائه می کند و تلاش می شود با توجه به شرایط جامعه، خدمات الکترونیکی در سازمان گسترش یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی تأکید کرد: 80 میلیون دفترچه ای که در اختیار بیمه شدگان است، هزینه های بسیاری را به دنبال دارد و از همین رو، الکترونیکی شدن خدمات در کاهش هزینه ها موثر خواهد بود.

جهان نیا شرح داد: در حال حاضر برای تمدید اعتبار دفترچه ها 40 میلیون بار رفت و آمد در سال انجام می شود که با الکترونیکی شدن تمدید اعتبار دفترچه ها، این رفت و آمدها کاهش پیدا می کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1121

به "بهره مندی بیش از 341 هزار نفر از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی بیش از 341 هزار نفر از خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید