حسین فرکی: باید قبول کنیم داوری یک روز به سود ماست و یک روز به ضرر ما، صنعت نفت تیمی غیرقابل پیش بینی است

به گزارش تنها پیامک، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان از حریف فردای تیمش در هفته بیست ودوم لیگ برتر به عنوان تیمی غیرقابل پیش بینی یاد کرد.

حسین فرکی: باید قبول کنیم داوری یک روز به سود ماست و یک روز به ضرر ما، صنعت نفت تیمی غیرقابل پیش بینی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب گفت: پیش بینی شده بود که دو بازی تا قبل از امسال داشته باشیم، اما دیدار عقب افتاده با سایپا به سال بعد موکول شد. با توجه به نتایجی که صنعت نفت آبادان به دست آورده، این تیم غیرقابل پیش بینی است. آنها 14 تساوی در لیگ کسب نموده اند که یا بازی های شان به تساوی کشیده شده است یا خودشان بازی را مساوی نموده اند، تیمی که طرفداران زیادی هم دارد.

وی با بیان اینکه صنعت نفت تیمی است که رکوردار تساوی بوده است، توضیح داد: با تیمی بازی داریم که محبوب جنوب و قابل احترام است. فکر کنم بازی فردا بازی فنی و تکنیکی بالایی باشد، چون این تیم را بررسی نموده ایم. نفت همواره دنبال فوتبال بازی کردن است و به همین دلیل از بازیکنان تکنیکی و شوت زن برخوردار است. امیدوارم در بازی خانگی برابر این تیم سه امتیاز خانگی را کسب کنیم. ما هم نگاه رو به جلو داشته ایم و از 9 امتیاز قبلی هفت امتیاز را کسب نموده ایم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعلام کرد: این بازی برای ما متفاوت از بازی های دیگر است، چون به خاطر شرایط جوی نتوانستیم روز گذشته تمرین کنیم و به طور کل این تمرین کنسل شد. ما دو سه بازیکن آسیب دیده داریم که نمی توانیم از آنها استفاده کنیم، اما بازیکنانی داریم که انگیزه بالایی دارند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام داده و به هدف مان برسیم.

فرکی در خصوص محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: همان طور که گفتم این بازی به این دلیل برای ما متفاوت است که بازیکنانی چون آرمان قاسمی و مارکو ووکچویچ، بازیکن مونته نگرویی خود را در اختیار نداریم. سجاد مشکل پور را نیز به دلیل آسیب دیدگی مچ پا در اختیار نخواهیم داشت. سه بازیکن نیز در اردوی تیم امید حضور دارند. تصمیم داشتیم از امیر روستایی و مجید خدابنده لو استفاده کنیم، اما آنها هم در اختیار تیم امید هستند. در شرایطی که کارمان سخت است، چون بحث همکاری با تیم امید را داشته ایم، به جای آنها از سه بازیکن دیگر که فاصله زیادی با دیگر بازیکنان ندارند، استفاده خواهیم کرد.

وی در واکنش به طرح این موضوع که فاصله پیکان با تیم پنجم جدول سه امتیاز است، گفت: جدول امسال جذابیت خودش را دارد. تیم های میانه جدول مثل ما، سایپا، ماشین سازی و صنعت نفت از کسب سهمیه و نگاه شان به بالای جدول باشد، دور شده اند. یک مقدار اطمینان خاطر دارند که به انتهای جدول نمی رسند و انگیزه شان برای رسیدن به مقام پنجم و ششم است و همین مسئله به آنها انگیزه داده است. ما هم این انگیزه را داریم که با کسب سه امتیاز و با دو گل فردا به فزونی برسیم، در صندلی پنجم، ششم ببینیم.

امیدوارم بازی آخرمان در امسال را با پیروزی به انتها برسانیم و با خوشحالی به استقبال سال جدید برویم.، سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان این جمله گفت: از وقتی که آمده ایم پنج بازی انجام داده و فردا ششمین بازی ما خواهد بود. هر چند خودم به این نتایج قانع نیستم و می توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم، اما با توجه به وضعیت پیکان در بدو ورودمان احتیاج به زمان داشتیم.

فرکی در واکنش به اعتراض به داوری ها گفت: این سؤال تکرارش من را اذیت و هجمه به داوری ها را زیاد می نماید. داوران مثل ما می خواهند عملکرد خوبی داشته باشند. بخشی هم خودمان باعث می شویم که داوران اشتباه نمایند. فوتبال مان همه چیزش درست نیست که داوران هم بخواهند درست قضاوت نمایند. داوران جایزالخطا هستند و اگر ما یاری نکنیم، ممکن است آسیبش به خود ما برسد. این پاسخ های من تکراری شده است. ما باید داوران را حمایت کنیم و باید قبول کنیم داوری یک روز به سودمان و یک روز به ضررمان است.

وی توضیح داد: انتظار از جامعه داوری نیز این است که دو طرفه نگاه نموده و سعی نمایند اشتباهات شان کمتر گردد. شاید بعضی از اشتباهات داوری ضرر نمایند. این همه هزینه می کنیم و اشتباه داوری شاید باعث گردد تیمی سقوط کند. اینجا نباید به داور بگوییم هر کاری دلت خواست، بکن. داور حق ندارد هر کاری بکند، اما ما نباید فضا را طوری پیش ببریم که داور اشتباه کند. نسبت به قضاوت داوران، همواره احترام گذاشته ایم و از طرفی هم انتظار داریم فشار روی مربیان را بدانند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 139

به "حسین فرکی: باید قبول کنیم داوری یک روز به سود ماست و یک روز به ضرر ما، صنعت نفت تیمی غیرقابل پیش بینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین فرکی: باید قبول کنیم داوری یک روز به سود ماست و یک روز به ضرر ما، صنعت نفت تیمی غیرقابل پیش بینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید