در شرایط کنونی، بازار سرمایه بهترین راه تامین منابع است

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/کرمان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در شرایطی که سیستم بانکی مسائل فراوانی برای تامین اقتصادی پروژه ها دارد و یا افراد علاقه ای به سرمایه گاری شخصی ندارند، بازار سرمایه می تواند بهترین راه تامین منابع باشد.

در شرایط کنونی، بازار سرمایه بهترین راه تامین منابع است

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

سیدمهدی طبیب زاده امروز 27 آذرماه در همایش تخصصی فرصت های سرمایه گذاری و تامین مالی در بازار سرمایه در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: اتاق بازرگانی تامین سرمایه را از اولویت های کاری خود قرار داده و در بهبود فضای کسب و کار و صادرات فرامرزی محصولات استان و حلقه های لازم حوزه مالی با یاری سازمان های دولتی کار را شروع نموده است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که سیستم بانکی مسائل فراوانی برای تامین مالی پروژه ها دارد یا افراد علاقه ای به سرمایه گاری شخصی ندارند، بازار سرمایه می تواند بهترین راه تامین منابع باشد و کرمان به دلیل برخورداری در همه رشته ها به شدت به تامین مالی احتیاج دارد.

طبیب زاده توضیح داد: اتاق بازرگانی می تواند محور همه فعالیت ها باشد و زمینه رشد بازار سرمایه را در کرمان فراهم بیاورد.

رییس اتاق بازرگانی کرمان اعلام کرد: از شفافیت در همه ارکان استقبال می کنیم و ورود به بورس را مقدمه شفافیت در همه اقدامات مالی می دانیم که هم به این موضوع احتیاج داریم و هم با تمام توان همکاری خواهیم داشت.

وی خطاب به مدیران بورس اظهار کرد: اگر بخواهید هر کار جدیدی را شروع کنید، کرمان و اتاق بازرگانی همراه است.

طبیب زاده اضافه کرد: بنگاه های بزرگی در کرمان وجود دارد که وارد بازار سرمایه نشده اند و باید این کار تسهیل گردد و این بنگاه ها توانمندی دارند.

وی توضیح داد: بحث ما صنایع کوچک و متوسط است و تامین مالی این بنگاه ها یک پاشنه آشیل در رکود نسبی خواهد بود. هر چند کرمان نسبت به کشور از لحاظ رشد مالی شرایط بهتری دارد اما پروژه هایی داریم که به دلیل تامین مالی معطل مانده اند.

طبیب زاده ابراز امیدواری کرد: این همایش شروع یک حرکت جدی و توسعه آفرین باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 616

به "در شرایط کنونی، بازار سرمایه بهترین راه تامین منابع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شرایط کنونی، بازار سرمایه بهترین راه تامین منابع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید