روسیه: گزارش ها درباره حمله به نفتکش بسیار متناقض است

به گزارش تنها پیامک، سفیر و معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد در خصوص حادثه حمله به نفتکش در منطقه خلیج فارس گفت: ما هنوز در حال مطالعه جزییات هستیم. بسیاری از اطلاعات متناقض و تجزیه و تحلیل ها بر مبنای حدس و گمان است و ما آن ها را به طور کامل رد می کنیم.

روسیه: گزارش ها درباره حمله به نفتکش بسیار متناقض است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، دیمیتری پولیانسکی در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص حمله به نفتکش در سواحل عمان گفت: ما باید حقایق را ثابت کنیم، باید ببینیم و نیازی به عجله در هیچ نتیجه گیری یا اقدامی نداریم بدون اینکه مدارکی از آنچه رخ داده است داشته باشیم.

پولیانسکی بعلاوه در خصوص شرایط افغانستان گفت: ما فکر می کنیم هم اکنون این افغان ها هستند که باید همه مسائل خود را رفع نمایند و بفهمند که از کشورشان چه می خواهند و چگونه می خواهند این کشور را توسعه دهند.

در پی اتهامات واهی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر به ایران در خصوص حمله به نفتکش در سواحل عمان، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل درباره کوشش های مشکوک اخیر برای ایجاد حوادث ساختگی دریایی در خلیج فارس و فراتر از آن هشدار داد و خواهان متوقف شدن چنین اعمال غیر مسئولانه و زیان بار برای امنیت و ثبات منطقه شد.

ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل ادعا های سه کشور انگلیس، رومانی و لیبریا علیه ایران را بی اساس دانست و آن را رد کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 1774

به "روسیه: گزارش ها درباره حمله به نفتکش بسیار متناقض است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: گزارش ها درباره حمله به نفتکش بسیار متناقض است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید