شروع پذیرش دانشجوی بدون کنکور در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز

به گزارش تنها پیامک، خبرنگاران/فارس سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز گفت: پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته برای ترم بهمن سال جاری، در این مرکز آموزش عالی، شروع شده است.

شروع پذیرش دانشجوی بدون کنکور در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز

سید جواد طبایی فرد به خبرنگاران گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز، پذیرش علاقه مندان به تحصیل در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، در رشته های مختلف را شروع نموده است.

وی با بیان اینکه داوطلبان واجد شرایط بدون شرط شرکت در کنکور سراسری، امکان ادامه تحصیل در این مرکز را دارند، گفت: برای ترم بهمن، در دوره کاردانی رشته های فناوری اطلاعات، حسابداری، مترجمی زبان انگلیسی، بورس، بیمه، روابط عمومی، برنامه نویسی کامپیوتری، گردشگری، هتلداری، آشپزی، قنادی و عکاسی ثبت نام از داوطلبان شروع شده است.

طبایی فرد اضافه نمود: برای دوره کارشناسی ناپیوسته نیز علاقه مندان می توانند در رشته های فناوری اطلاعات، مترجمی زبان انگلیسی، روابط عمومی، مدیریت کسب و کار اینترنتی و شبکه های کامپیوتری اقدام به نام نویسی نمایند.

این مقام مسئول گفت: علاقمندان به ادامه تحصیل در این مرکز می توانند با مراجعه حضوری به نشانی بولوار عدالت جنوبی، روبه روی کوچه 21، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز، ضمن دریافت مشاوره رایگان، در رشته و دوره مورد نظر ثبت نام نمایند.

طبایی فرد با یادآوری اینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی از مراکز معتبر آموزش عالی و دارای پیشینه قوی و کادر علمی برجسته است، گفت: دانشجویان این مرکز علاوه بر استفاده از امکانات آموزشی مناسب، می توانند از مزایای نسبی نیز برخوردار شوند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز اظهار داشت که کارکنان دوایر دولتی و خانواده های آنان با ارائه معرفی نامه معتبر، امکان برخورداری از تخفیف 10 درصدی در پرداخت شهریه را خواهند داشت.

طبایی فرد با یادآوری اینکه دانشجویان این مرکز، می توانند از درمانگاه و مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاددانشگاهی با تخفیف استفاده نمایند، گفت: صدور معافیت تحصیلی، پرداخت شهریه به شکل اقساط، برخورداری از وام دانشجویی و ... از مزایای تحصیل در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز است.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه با هدف ایجاد امکان تحصیل برای افراد شاغل، اغلب کلاس ها در ساعات بعدازظهر برگزار می گردد، گفت: این مرکز در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی جهت پذیرش خواهران و برادران افغان تسهیلات ویژه ارائه می کند.

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شیراز گفت: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این مرکز به نشانی www.shirazjju.ac.ir، صفحه اینستاگرام آن به نشانی @markaz.jahad مراجعه نموده یا با تلفن های 38264922-071 و 09164494806 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2034

به "شروع پذیرش دانشجوی بدون کنکور در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پذیرش دانشجوی بدون کنکور در علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید