مؤسسات کنکور و انتشارات یاری درسی هم باید مالیات بدهند

به گزارش تنها پیامک، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به تصمیم امروز کمیسیون متبوع خود مطرح کرد: تمامی مؤسسات کنکور و انتشارات یاری درسی باید در سال بعد مالیات می پردازند.

مؤسسات کنکور و انتشارات یاری درسی هم باید مالیات بدهند

رضاحاجی پور در تبادل نظر با ایسنا درخصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز به ادامه آنالیز پیشنهادات نمایندگان در مورد لایحه بودجه 1401 مورد پرداختیم، بر همین اساس پیشنهاداتی در راستای تقویت دانشگاه فرهنگیان، تقویت اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و به روزرسانی تجهیزات هنرستان ها و حمایت از پروژه های هوافضای وزارت علوم به تصویب کمیسیون آموزش رسید.

وی اضافه نمود: با موضوع حذف معافیت مالیاتی موسسات کنکور از لایحه بودجه در کمیسیون مورد آنالیز و سپس مورد تایید اعضا فرار گرفت، از سوی دیگر موضوع معافیت مالیاتی انتشارات یاری درسی هم که تا سقف 200 میلیارد حذف شده بود، به طور کلی به وسیله اعضای کمیسیون حذف شد.

حاجی پور تاکید نمود: براین اساس تمامی موسسات کنکور و انتشارات یاری درسی باید در سال 1401 مالیات بپردازند، تمامی عایدی ناشی از این محل هم صرف کیفی سازی آموزش در مدارس می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 0nlysms.ir شناسه مطلب: 2751

به "مؤسسات کنکور و انتشارات یاری درسی هم باید مالیات بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مؤسسات کنکور و انتشارات یاری درسی هم باید مالیات بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید